Seizoen 2011

Op 4 maart gaf ons koor, verkleed als clowns, op uitnodiging van de carnavalsvereniging ‘De Winkbülle’ met veel succes acte de presence tijdens de ‘Poefelezitting’ in de feesttent op het Pancratiusplein. Het concert ‘Veul Heële’, een samenwerking van ons koor met de Koninklijke Harmonie Heerlen op 10 april was een hommage aan Heerlense componisten en de 100-jarige cultuurtempel ‘Schunck*’. Naast Wendy Kokkelkoren traden ook jeugdige talenten voor het voetlicht. Op 29 september startte de ‘koorklas 2011’: 14 mannen die deelnamen aan de wordshop ‘Wordt zingen mijn hobby?’ . Door het overweldigend kerstconcert van 2010 werd ook dit jaar weer samenwerking gezocht met het ‘Solistenkoor van de Philharmonie van Sint-Petersburg’ dat leidde tot een fraai kerstconcert op 23 december. Prof. Olga Stupneva prees ons koor voor de muzikale vooruitgang die het koor o.l.v. John Gerits gemaakt had.